House of GadgetsHouse of GadgetsHouse of Gadgets
0
0Rs.0.00

رازداری کی پالیسی

مقصد، دائرہ کار اور قابل اطلاق

ہاؤس آف گیجٹ (" کمپنی "، " ہم "، " ہمارا "، " ہم ") کسی فرد کی رازداری کا احترام کرتا ہے اور اس کی حفاظت کے لیے پرعزم ہے۔ یہ رازداری کی پالیسی (" پالیسی ") بیان کرتی ہے کہ ہم کس طرح کمپنی کے زیر کنٹرول پلیٹ فارمز کے ذریعے ذاتی معلومات ( جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے ) اکٹھا، استعمال، افشاء اور منتقل کرتے ہیں۔ گھر کے گیجٹ اور موبائل سائٹس/ایپلی کیشن (" پلیٹ فارمز ") ان افراد کے جو پلیٹ فارم کو براؤز کرتے ہیں، یا اس تک رسائی حاصل کرتے ہیں یا پلیٹ فارم پر یا اس کے ذریعے معلومات فراہم کرتے ہیں، یا جن کی معلومات کمپنی دوسری صورت میں جمع کرتی ہے، وصول کرتی ہے یا پیشکش کے سلسلے میں کارروائی کرتی ہے اور اس کی مصنوعات کی فروخت (" مصنوعات " ) قوانین اور ضوابط. یہ پالیسی آپ سے آف لائن جمع کی گئی ذاتی معلومات پر لاگو نہیں ہوتی ہے (جب تک کہ اس کی وضاحت نہ کی گئی ہو)، کمپنی کی ان ویب سائٹس پر جو اس پالیسی سے لنک نہیں کرتی ہیں، پاکستان کے علاوہ دیگر ممالک کے صارفین یا فریق ثالث کی ویب سائٹس پر لاگو نہیں ہوتی جن سے پلیٹ فارم لنک ہو سکتا ہے۔

ہمارے پلیٹ فارم تک رسائی حاصل کرنے اور/یا استعمال کرنے اور اس پالیسی میں بیان کردہ معلومات فراہم کرنے سے، آپ اس پالیسی کے مطابق پلیٹ فارم پر ظاہر کردہ معلومات کو جمع کرنے اور استعمال کرنے کی رضامندی دیتے ہیں، جس میں آپ کی معلومات کے اشتراک کے لیے آپ کی رضامندی بھی شامل ہے لیکن ان تک محدود نہیں ہے۔ اس پالیسی کے مطابق۔ ہم آپ کو اپنی معلومات کے جمع کرنے، استعمال کرنے اور افشاء کرنے کے حوالے سے اس پالیسی کو پڑھنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ اگر آپ اس پالیسی میں بیان کردہ کسی بھی شرائط یا پالیسی سے مطمئن نہیں ہیں، تو آپ پلیٹ فارم کا استعمال بند کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ، آپ کمپنی کو آپ کے فراہم کردہ موبائل نمبر پر ہماری خدمات سے متعلق تمام کمیونیکیشنز وصول کرنے پر اتفاق اور رضامندی دیتے ہیں، چاہے ایسا موبائل نمبر پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (“ PTA ”) کے تحت DND/NCPR کی فہرست میں رجسٹرڈ ہو۔ نیشنل ڈو ناٹ کال رجسٹری کے ساتھ اپنی رجسٹریشن کے باوجود (پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی کے تحت قائم کردہ نیشنل کسٹمر ترجیحی رجسٹر کے تحت مکمل یا جزوی طور پر بلاک شدہ زمرے میں)، آپ اس کے ذریعے اپنی دلچسپی کا اظہار کرتے ہیں اور اس سلسلے میں مواصلات (بشمول تجارتی مواصلات) حاصل کرنے کے لیے باخبر رضامندی کا اظہار کرتے ہیں۔ کمپنی کی خدمات کے لیے۔ آپ مزید تصدیق کرتے ہیں کہ پی ٹی اے کے ضابطہ 2(bw) کے تحت کمپنی یا کمپنی کی جانب سے آپ سے کوئی بھی بات چیت غیر منقولہ کمرشل کمیونیکیشن کے طور پر نہیں کی جائے گی اور آپ نے خاص طور پر اس حوالے سے فراہم کردہ موبائل نمبر پر مواصلت حاصل کرنے کا انتخاب کیا ہے۔ آپ

اس پالیسی کے مقصد کے لیے، اصطلاح " ذاتی معلومات " کا مطلب ہے کوئی بھی ایسی معلومات جو آپ سے متعلق ہو، جو یا تو براہ راست یا بالواسطہ طور پر، دوسری دستیاب معلومات کے ساتھ مل کر یا ممکنہ طور پر کمپنی کے پاس دستیاب ہو، آپ کی شناخت کرنے کے قابل ہو، جسے پلیٹ فارم پر جمع کیا جاتا ہے اور/یا جمع کیا جاتا ہے اور کمپنی کے ذریعہ قابل رسائی شکل میں برقرار رکھا جاتا ہے، بشرطیکہ کوئی بھی معلومات جو آزادانہ طور پر دستیاب ہو یا عوامی ڈومین میں قابل رسائی ہو یا معلومات کے حق کے تحت پیش کی گئی ہو۔ ایکٹ، 2005 یا اس وقت نافذ العمل کسی دوسرے قانون کو اس پالیسی کے مقاصد کے لیے ذاتی معلومات کے طور پر شمار نہیں کیا جائے گا۔

ہم آپ کی ذاتی معلومات کیسے جمع کرتے ہیں؟

ہم آپ کے ساتھ مختلف ذرائع اور چینلز کے ذریعے بات چیت کرتے ہیں، بشمول ہمارے پلیٹ فارم، ای میل، فون یا آپ کے موبائل فون پر ٹیکسٹ میسجنگ، حالانکہ ہم عام طور پر یہ نوٹ کرتے ہیں کہ مواصلات کا ہمارا ترجیحی ذریعہ ای میل ہے جس کا ماحول پر سب سے کم اثر پڑتا ہے۔ اس طرح کے مواصلات میں آپ کو دینا، اور آپ سے معلومات حاصل کرنا شامل ہو سکتا ہے۔ ہم مندرجہ ذیل طریقوں سے ذاتی معلومات اکٹھا اور وصول کرتے ہیں:

جب آپ ہمارے پلیٹ فارم پر اپنی ذاتی معلومات جمع کراتے ہیں:

کمپنی وہ ذاتی معلومات جمع اور ذخیرہ کرتی ہے جو آپ ہمارے پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے فراہم کرتے ہیں بشمول جب آپ رضاکارانہ رجسٹریشن کے عمل کے حصے کے طور پر پلیٹ فارم پر ڈیٹا فیلڈز میں اپنی ذاتی معلومات درج کرتے ہیں۔ ہم سپانسر شدہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز، ایونٹس وغیرہ کے ذریعے بھی آپ کی ذاتی معلومات اکٹھا اور اسٹور کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ رجسٹر کرنے، پروڈکٹس کے آرڈر دینے کے لیے اپنا نام، پوسٹل ایڈریس، ای میل ایڈریس، اور/یا دیگر معلومات جمع کر سکتے ہیں۔ مختلف مصنوعات کے بارے میں معلومات حاصل کریں، نیوز لیٹر کے لیے رجسٹر ہوں، پیشکشیں وصول کریں، کمپنی کی کسٹمر کیئر سروس سے رابطہ کریں، یا کمپنی کے سروے کا جواب دیں۔ اپنی رازداری کے تحفظ کے لیے، آپ کو کمپنی کو کوئی ایسی معلومات فراہم نہیں کرنی چاہیے جس کی خاص طور پر درخواست نہ کی گئی ہو یا جسے آپ شیئر نہیں کرنا چاہتے۔ آپ کچھ معلومات فراہم نہ کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں، لیکن پھر آپ ہمارے پلیٹ فارم یا ہمارے پلیٹ فارم کی کچھ خصوصیات کو استعمال کرنے کے قابل نہیں ہو سکتے۔

ہم کون سی ذاتی معلومات اکٹھی کرتے ہیں؟

  • کمپنی خود کو معلومات اکٹھا کرنے کے لیے محدود کرتی ہے جو درست خدمات کو یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے اور آپ کے پروڈکٹ کے آرڈر پر کارروائی کرنے یا رقم کی واپسی فراہم کرنے اور ہماری مصنوعات اور خدمات کو مسلسل بہتر بنانے کے لیے ضروری ہے۔
  • ذیل میں ذاتی معلومات کے زمرے ہیں جو ہمارے ذریعہ جمع اور کارروائی کی جاتی ہیں:
  • آپ کا نام، ای میل اور ڈاک پتے، فون نمبر، ملک؛
  • تاریخ پیدائش، زبان کی ترجیح، مقام؛
  • کوئی بھی کھلا ڈیٹا اور عوامی ریکارڈ جیسے کہ آپ کے بارے میں معلومات جو انٹرنیٹ پر کھلے عام دستیاب ہیں۔
  • ان لوگوں کے نام جن کو خریداریاں بھیجی گئی ہیں بشمول پتہ اور ٹیلی فون نمبر، IP پتے؛
  • مصنوعات کی دلچسپی کی معلومات اور مخصوص حالات میں، آپ کی رائے اور انفرادی ترجیحات وغیرہ۔
  • آپ ہمیں مالی معلومات جیسے بینک اکاؤنٹ یا کریڈٹ کارڈ یا ڈیبٹ کارڈ یا دیگر ادائیگی کے آلے کی تفصیلات، ہمارے پلیٹ فارم پر مصنوعات حاصل کرنے کے لیے پاس ورڈ جیسی معلومات بھی فراہم کر سکتے ہیں۔
  • ہم آپ کی پروڈکٹ کی دلچسپیوں کا ریکارڈ بھی رکھ سکتے ہیں اور اپنے مستقبل سے وابستہ افراد سے آپ کے بارے میں معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔
  • ہمارے کسٹمر سروس نمبر پر کال کرنے کے لیے استعمال ہونے والے فون نمبر۔
  • ہم تکنیکی ڈیٹا اور متعلقہ معلومات کو جمع اور استعمال کر سکتے ہیں، بشمول لیکن ان تک محدود نہیں، آپ کے آلے، سسٹم اور ایپلیکیشن سافٹ ویئر، اور پیری فیرلز کے بارے میں تکنیکی معلومات، جو وقتاً فوقتاً جمع کی جاتی ہیں تاکہ آپ کو سافٹ ویئر اپ ڈیٹس، پروڈکٹ سپورٹ اور دیگر خدمات کی فراہمی میں آسانی ہو۔ (اگر کوئی ہے) پلیٹ فارم سے متعلق۔

ذاتی معلومات جمع کرنے کا مقصد کیا ہے؟

  • کمپنی آپ کی ذاتی معلومات کو استعمال کر سکتی ہے:
  • اپنی شناخت کی تصدیق کریں؛
  • مصنوعات کی خریداری اور لین دین کو پورا کریں۔
  • پلیٹ فارم پر اپنے اکاؤنٹ اور سرگرمیوں کے بارے میں آپ سے بات چیت کریں؛
  • ہمارے نیوز لیٹر کے لیے سائن اپ کریں، سروے یا مارکیٹنگ کمیونیکیشن کا جواب دیں۔
  • ہمیں آپ کی درخواستوں کا جواب دینے میں آپ کی بہتر خدمت کرنے کی اجازت دیں۔
  • ہمیں فراہم کردہ جائزوں، تبصروں، یا دیگر تاثرات کا جواب دینے کے لیے؛
  • مقابلہ، پروموشن، سروے یا سائٹ کی دوسری خصوصیت کا انتظام کریں؛
  • مصنوعات کی درجہ بندی اور جائزے طلب کریں۔
  • خط و کتابت کے بعد آپ کے ساتھ فالو اپ کریں (لائیو چیٹ، ای میل یا فون سے پوچھ گچھ)؛
  • آپ کو سوشل میڈیا اکاؤنٹ کے ساتھ لاگ ان کرنے اور اپنے سوشل میڈیا صفحات پر سرگرمیوں کا اشتراک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
  • ہماری قانونی ذمہ داریوں، پالیسیوں اور طریقہ کار کی تعمیل کریں، بشمول متعلقہ صنعت کے معیارات کی تعمیل اور ہماری شرائط و ضوابط کا نفاذ؛
  • اپنی خریداری کی ترجیحات کے بارے میں مزید جاننے میں ہماری مدد کریں۔
  • ہماری کسٹمر سروسز کی پیمائش کرنے، ہماری کارکردگی کو بینچ مارک کرنے اور آپ کے خریداری کے تجربات اور مصنوعات کی پیشکش کو بہتر بنانے میں ہماری مدد کرنے کے لیے مارکیٹنگ اور کارکردگی کی تحقیق کریں؛
  • ای میل، ایس ایم ایس اور سوشل میڈیا چینلز کے ذریعے آرڈر اپ ڈیٹس اور پیشکشوں سے متعلق مواصلت بھیجیں۔
  • آپ کو بہتر طور پر سمجھنے اور آپ کی خدمت کرنے کے لیے ہمارے گاہک کی آبادیات، دلچسپیوں اور رویے پر اندرونی تحقیق کریں۔
  • آپ کو پلیٹ فارم پر خصوصی پیشکشیں، مواد، اشتہارات، اور ہم آپ کو فراہم کرتے ہیں، اور پلیٹ فارم کو بہتر بناتے ہیں اور/یا اندرونی کاروباری مقاصد کے لیے؛
  • رجحانات کا تجزیہ کریں، گاہک کے ویب صفحہ کی نقل و حرکت کو ٹریک کریں، مجموعی استعمال کے لیے آپ کی اور آپ کے شاپنگ کارٹ کی شناخت میں مدد کریں۔
  • اس بات کا تعین کریں کہ ہمارے پروڈکٹس پر مشتمل سٹور کے کون سے مقامات آپ کے قریب ترین ہو سکتے ہیں، پروموشنل پیشکش فراہم کریں، اور آپ کو پروڈکٹس پیش کریں۔
  • کسی بھی دائرہ اختیار میں جرائم (بشمول لیکن ان تک محدود نہیں دھوکہ دہی اور دیگر مالی جرائم)، کوئی دوسری غیر قانونی سرگرمیاں، مشتبہ دھوکہ دہی، یا کمپنی کے شرائط و ضوابط کی خلاف ورزیوں کو روکنا، پتہ لگانا، تفتیش کرنا اور کارروائی کرنا؛
  • قانونی کارروائیوں کے سلسلے میں قانونی حقوق کو قائم کرنا، استعمال کرنا یا ان کا دفاع کرنا (بشمول کسی ممکنہ قانونی کارروائی) اور ایسی قانونی کارروائیوں کے سلسلے میں پیشہ ورانہ یا قانونی مشورہ طلب کرنا؛ اور
  • کسی بھی قابل اطلاق قانون، ضابطے، قانونی عمل یا قابل نفاذ سرکاری درخواست کی تعمیل کریں۔
  • • قانونی بنیاد جس پر ہم آپ کی ذاتی معلومات جمع کرتے ہیں:

معاہدے کی کارکردگی

  • کچھ ذاتی معلومات پر عملدرآمد اس بنیاد پر کیا جاتا ہے کہ یہ آپ کے ساتھ ہمارے معاہدے کی کارکردگی کے لیے ضروری ہے۔
  • اس کی ایک مثال یہ ہوگی کہ ہم اپنے پلیٹ فارم پر آپ کی طرف سے آرڈر کردہ پروڈکٹس کی فراہمی کے لیے آپ کی ذاتی معلومات پر کارروائی کرتے ہیں۔

جائز سود

  • جائز مفادات میں شامل ہوں گے جہاں ہم آپ کو اپنی مصنوعات کے بارے میں مارکیٹنگ کی معلومات بھیجتے ہیں، آپ کی بہتر خدمت کرنے کے لیے آپ کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں۔

قانونی ذمہ داری کی تعمیل:

  • کچھ قسم کی پروسیسنگ کے لیے یہ ضروری ہے کہ ہمیں قانونی ذمہ داری کی تعمیل کرنے کی اجازت دی جائے۔
  • اس کی ایک مثال یہ ہوگی کہ مقامی قانونی تقاضوں کی تعمیل کرنے کے لیے ہمیں مقررہ مدت کے لیے کاروباری ریکارڈ کو برقرار رکھنے کی ضرورت ہے۔

رضامندی:

  • آخر میں، بعض محدود حالات میں، ہم آپ کی ذاتی معلومات پر کارروائی کرنے کے لیے آپ کی رضامندی پر انحصار کرتے ہیں۔
  • جہاں ہمیں کچھ ذاتی معلومات اکٹھا کرنے اور اس پر کارروائی کرنے کے لیے آپ کی رضامندی درکار ہوتی ہے، ہم فراہمی کے وقت آپ کی رضامندی چاہتے ہیں، اور اس طرح کی کارروائی صرف اس صورت میں کی جائے گی جہاں رضامندی حاصل ہو۔ آپ اس پالیسی کے مطابق، جہاں قابل اطلاق ہو، houseofgadgets786@gmail.com پر ای میل بھیج کر اپنی رضامندی واپس لے سکتے ہیں۔
  • ہم آپ کے پلیٹ فارم کے استعمال سے گمنام اور مجموعی معلومات بھی جمع اور/یا پیدا کر سکتے ہیں۔
  • گمنام یا جمع کردہ معلومات ذاتی معلومات نہیں ہے کیونکہ ہم اس گمنام یا مجموعی معلومات سے ہمارے لیے دستیاب کسی بھی ذرائع کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی دوبارہ شناخت کرنے کے قابل نہیں ہیں۔
  • گمنام اور مجموعی معلومات کا استعمال مختلف فنکشنز کے لیے کیا جاتا ہے، بشمول کسی بھی کیڑے کی شناخت اور ان کا ازالہ کرنے میں ہماری مدد کرنا، اور ہمارے پلیٹ فارم کی کارکردگی کو بہتر بنانا۔
  • کمپنی ایسی معلومات کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتی ہے، بشمول اندرونی تجزیہ، تجزیات اور تحقیق۔
  • ہم اس معلومات کو تیسرے فریقوں کے ساتھ اپنے یا ان کے مقاصد کے لیے گمنام یا مجموعی شکل میں شیئر کر سکتے ہیں جو کسی کو آپ کی شناخت کرنے سے روکنے کے لیے بنائی گئی ہے۔

ہم ذاتی معلومات کا اشتراک کیسے کرتے ہیں؟

  • صرف ہمارے ذریعہ اختیار کردہ افراد کو آپ کی ذاتی معلومات تک رسائی حاصل ہوگی۔
  • ہم آپ کی ذاتی معلومات صرف ان لوگوں کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں جن کا ذکر ذیل میں کیا گیا ہے اور وہ یا تو اس پالیسی کے تابع ہیں یا کم از کم ان طریقوں پر عمل کریں جو اس پالیسی میں بیان کی گئی ہیں۔

ہمارے ملحقہ اور تیسرے فریق:

  • سروس فراہم کرنے والے جو ہماری ہدایات کی بنیاد پر ہماری جانب سے خدمات انجام دیتے ہیں جن میں دیگر چیزوں کے ساتھ ساتھ صارفین کو خوبصورتی کی خدمات فراہم کرنے والے بیوٹی پارٹنرز بھی شامل ہیں۔
  • تاہم، یہ سروس فراہم کنندگان ایسی معلومات کو استعمال یا ظاہر کرنے کے مجاز نہیں ہوں گے سوائے اس کے کہ ہماری جانب سے خدمات انجام دینے یا قانونی تقاضوں کی تعمیل کرنے کے لیے ضروری ہو۔

ہم کسی تیسرے فریق کو آپ کی ذاتی معلومات کرایہ یا فروخت نہیں کرتے ہیں۔

  • اگر ہم اپنے تمام یا کافی حد تک اپنے تمام کاروبار کو کسی دوسرے کاروباری ادارے یا اسی طرح کے دوسرے لین دین میں ضم/فروخت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں یا اس کاروباری ادارے کو اس کی ضرورت ہوتی ہے، تو ہم آپ کی ذاتی معلومات کو اس کاروباری ادارے کو منتقل یا افشاء کر سکتے ہیں جو جمع، استعمال یا ظاہر کر سکتا ہے۔ مجوزہ لین دین کا جائزہ لینے کے مقاصد کے لیے یا حاصل کردہ کاروبار کے معاملات کو چلانے اور ان کا انتظام کرنے کے لیے یا اس میں شناخت کیے گئے دیگر مقاصد کے لیے معلومات پالیسی۔
  • ہم اپنے دوسرے کارپوریٹ اداروں کے ساتھ ذاتی معلومات کا اشتراک کر سکتے ہیں جو اس پالیسی کے مطابق شناخت کی چوری، دھوکہ دہی، اور دیگر ممکنہ طور پر غیر قانونی کارروائیوں کا پتہ لگانے اور روکنے میں مدد کے لیے مذکورہ معلومات کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ہمارے پلیٹ فارم کے غلط استعمال کو روکنے کے لیے متعلقہ یا متعدد اکاؤنٹس کو جوڑیں۔ اگر آپ کو ایسی شیئرنگ پر کوئی اعتراض ہے تو ہماری درخواست ہے کہ ہمیں کوئی معلومات فراہم نہ کریں۔
  • ہم دوسری کمپنیوں اور افراد کو اپنی طرف سے اس پالیسی کے مطابق کام کرنے کے لیے اپنے پاس رکھ سکتے ہیں۔ مثالوں میں آرڈر پروسیسنگ کمپنیاں، کورئیر کمپنیاں، ڈیٹا تجزیہ فرم، کسٹمر سپورٹ ماہرین، ای میل وینڈرز، ویب ہوسٹنگ کمپنیاں اور تکمیل کرنے والی کمپنیاں (مثلاً، میلنگ کو مربوط کرنے والی کمپنیاں) شامل ہیں۔ اس طرح کے تیسرے فریق کو ذاتی معلومات تک رسائی فراہم کی جا سکتی ہے جو ان کے افعال کو انجام دینے کے لیے درکار ہیں لیکن وہ اس طرح کی معلومات کو ہماری طرف سے اور اس پالیسی کے مطابق استعمال نہیں کر سکتے۔
  • اس کے علاوہ، بعض صورتوں میں، آپ کو کسی تیسرے فریق جیسے ایونٹ یا پروموشن کے شریک کفیل کے ساتھ اپنی معلومات کے اشتراک پر رضامندی کا موقع دیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ رضامندی دیتے ہیں، تو ہم آپ کی معلومات ایسے فریق ثالث کے ساتھ شیئر کریں گے اور آپ جو معلومات فراہم کرتے ہیں وہ ایسے فریق ثالث اپنے مقاصد کے لیے اور اپنی پالیسیوں کے مطابق استعمال کر سکتے ہیں۔
  • اس پالیسی میں موجود کسی بھی چیز کو قائم رکھنے کے ساتھ نہیں، ہم ذاتی معلومات کا افشاء کر سکتے ہیں اگر قانون کے ذریعہ ایسا کرنے کی ضرورت ہو یا اس نیک نیتی کے ساتھ کہ اس طرح کا انکشاف کسی بھی عدالتی احکامات یا دیگر قانونی عمل کا جواب دینے کے لیے معقول حد تک ضروری ہے۔ ہم ذاتی معلومات کو قانون نافذ کرنے والے دفاتر، فریق ثالث کے حقوق کے مالکان، یا دوسروں کو نیک نیتی کے ساتھ ظاہر کر سکتے ہیں کہ اس طرح کا انکشاف مناسب طور پر ضروری ہے: ہماری شرائط و ضوابط یا پالیسی کو نافذ کرنا؛ ان دعووں کا جواب دینا کہ کوئی اشتہار، پوسٹنگ یا دیگر مواد تیسرے فریق کے حقوق کی خلاف ورزی کرتا ہے۔ یا ہمارے صارفین یا عام لوگوں کے حقوق، جائیداد یا ذاتی حفاظت کی حفاظت کریں۔

ہم آپ کی ذاتی معلومات کو کیسے محفوظ کرتے ہیں۔

  • ہم اپنے محفوظ آن سائٹ سرورز یا اندرونی طور پر میزبانی کی گئی دیگر ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ذاتی معلومات کو ذخیرہ کر سکتے ہیں۔
  • آپ کی ذاتی معلومات کو تیسرے فریق کے ذریعے، کلاؤڈ سروسز یا دیگر ٹیکنالوجی کے ذریعے، جن کے ساتھ کمپنی نے معاہدہ کیا ہے، کمپنی کے کاروباری کاموں میں مدد کے لیے بھی ذخیرہ کیا جا سکتا ہے۔
  • یہ تیسرے فریق کلاؤڈ اسٹوریج اور بازیافت کے علاوہ آپ کی ذاتی معلومات کا استعمال نہیں کرتے ہیں یا ان تک رسائی حاصل نہیں کرتے ہیں، اور کمپنی ایسے فریقوں سے کم از کم اسی سطح کی سیکیورٹی کا تقاضا کرتی ہے جو ہم آپ کی ذاتی معلومات کی حفاظت کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

کیا ہم "کوکیز" استعمال کرتے ہیں؟

  • ہم پلیٹ فارم پر آپ کی ترجیحات اور سرگرمیوں کو ٹریک کر سکتے ہیں۔ " کوکیز " ایک ویب براؤزر (اگر آپ اجازت دیں) استعمال کرتے ہوئے، ویب سائٹ کے ذریعے آپ کے کمپیوٹر کی ہارڈ ڈرائیو میں منتقل کی جانے والی چھوٹی ڈیٹا فائلیں ہیں۔
  • وہ پلیٹ فارم پر آپ کی سرگرمیوں کا ریکارڈ رکھتے ہیں تاکہ سائٹ پر آپ کے بعد کے دوروں کو زیادہ موثر بنایا جا سکے۔
  • کوکیز مختلف قسم کی معلومات کو ذخیرہ کر سکتی ہیں، بشمول، آپ پلیٹ فارم تک کتنی بار رسائی کرتے ہیں، رجسٹریشن کی معلومات اور پلیٹ فارم پر کسی خاص صفحہ یا دیگر آئٹم کو دیکھنے کی تعداد۔
  • کوکیز کا استعمال ایک عام عمل ہے جسے زیادہ تر بڑی سائٹیں اپنے گاہکوں کی بہتر خدمت کے لیے اپناتی ہیں۔ زیادہ تر براؤزرز کوکیز کو قبول کرنے کے لیے ڈیزائن کیے گئے ہیں، لیکن کوکیز کو بلاک کرنے کے لیے ان میں آسانی سے ترمیم کی جا سکتی ہے۔
  • پلیٹ فارم کا استعمال جاری رکھ کر، آپ ہمارے کوکیز کے استعمال سے اتفاق کر رہے ہیں۔ اگر آپ ہمارے کوکی کے استعمال سے اتفاق نہیں کرتے ہیں، تو آپ انہیں اپنے براؤزر کی ترتیب میں بلاک کر سکتے ہیں، لیکن آپ پلیٹ فارم پر کچھ فعالیت کھو سکتے ہیں۔

ہم کوکیز کا استعمال کرتے ہیں۔

مستقبل کے دوروں کے لیے گاہک کی ترجیحات کو سمجھیں اور محفوظ کریں۔

اشتہارات پر نظر رکھیں۔

  • مستقبل میں سائٹ کے بہتر تجربات اور ٹولز پیش کرنے کے لیے سائٹ ٹریفک اور سائٹ کے تعاملات کے بارے میں مجموعی ڈیٹا مرتب کریں۔
  • ہم قابل اعتماد فریق ثالث کی خدمات بھی استعمال کر سکتے ہیں جو ہماری طرف سے اس معلومات کو ٹریک کرتی ہیں۔
  • آپ اس بات کا انتخاب کر سکتے ہیں کہ جب بھی کوئی کوکی بھیجی جائے تو آپ اپنے کمپیوٹر کو متنبہ کریں، یا آپ تمام کوکیز کو بند کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔
  • آپ یہ اپنے براؤزر کی ترتیبات کے ذریعے کرتے ہیں۔ آپ اپنی کوکیز میں ترمیم کرنے کا صحیح طریقہ سیکھنے کے لیے اپنے براؤزر کے ہیلپ مینو کو دیکھ سکتے ہیں۔
  • اگر آپ کوکیز کو آف کرتے ہیں، تو کچھ خصوصیات غیر فعال ہو جائیں گی۔ یہ گاہک کے تجربے کو متاثر نہیں کرے گا جو آپ کی سائٹ کے تجربے کو زیادہ کارآمد بناتا ہے اور ہو سکتا ہے مناسب طریقے سے کام نہ کرے۔

تاہم، آپ پھر بھی آرڈر دینے کے قابل ہوں گے۔

گاہک کے تبصرے اور مواد

  • اگر آپ ہمارے پلیٹ فارم پر کوئی تبصرہ یا مواد پوسٹ کرتے ہیں، تو آپ کو آگاہ ہونا چاہیے کہ آپ جو بھی معلومات فراہم کرنے کا انتخاب کرتے ہیں وہ تیسرے فریق کے ذریعہ پڑھا، اکٹھا یا استعمال کیا جا سکتا ہے۔
  • ہم اس معلومات کے ذمہ دار نہیں ہیں جو آپ جمع کرانے کا انتخاب کرتے ہیں، اور ہم اس بات کی ضمانت نہیں دے سکتے کہ فریق ثالث نے اس کی کاپیاں نہیں بنائی ہیں یا کسی بھی طرح سے اس کا استعمال نہیں کریں گے۔

پالیسی کا جائزہ

  • براہ کرم نوٹ کریں کہ ہم اس پالیسی کا جائزہ لیتے ہیں اور وقتاً فوقتاً اس میں تبدیلیاں کر سکتے ہیں۔ جب تبدیلیاں کی جائیں گی، تو پالیسی کے لنک میں ایک نشان "نظر ثانی شدہ (تاریخ)" شامل ہوگا۔ اس بات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہ آپ کو نئی شرائط پر نظرثانی کرنی چاہیے، جو اس صفحہ پر پوسٹ کرنے کے فوراً بعد مؤثر ہو جائیں گی، ایک تازہ کاری شدہ مؤثر تاریخ کے ساتھ۔ کسی بھی تبدیلی کے بعد پلیٹ فارم تک رسائی حاصل کر کے، آپ ترمیم شدہ پالیسی اور اس میں موجود کسی بھی تبدیلی کی ممکنہ بنیاد پر اپنے معاہدے کی نشاندہی کرتے ہیں۔

رازداری کے خدشات

  • اگر آپ اپنی ذاتی معلومات کو سنبھالنے کے بارے میں فکر مند ہیں، یا اگر آپ کو اپنی ذاتی معلومات یا ہماری پالیسی سے متعلق کوئی شکایات یا سوالات ہیں، تو براہ کرم houseofgadgets786@gmail.com پر رابطہ کریں۔
اتوار، پیر، منگل، بدھ، جمعرات، جمعہ، ہفتہ
جنوری، فروری، مارچ، اپریل، مئی، جون، جولائی، اگست، ستمبر، اکتوبر، نومبر، دسمبر
کافی اشیاء دستیاب نہیں ہیں۔ صرف [max] باقی ہیں۔
خواہش کی فہرست میں شامل کریں۔خواہش کی فہرست کو براؤز کریں۔خواہش کی فہرست کو ہٹا دیں۔